Ta strona umieszcza w Twoim urządzeniu różne informacje, w tym tzw. pliki „cookies”. Pliki „cookies” wykorzystujemy, aby ułatwić korzystanie z serwisu www.gkpge.pl poprzez dostosowanie treści serwisu do preferencji użytkowników oraz ciągłego jego ulepszania. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia Twojej przeglądarki akceptującego pliki "cookies" oznacza wyrażenie zgody na taką praktykę. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz tutaj.
Wystąpił błąd zapisu zgód. Prosimy o ponowne zaznaczenie wybranych zgód w Ustawieniach ->Moje zgody.
Odwołanie zgody na eFakturę
Uwaga
Twoje konto rozliczeniowe jest zablokowane. Jeśli chcesz uzyskać dodatkowe informacje, skontaktuj się z nami przez eFormularz: www.gkpge.pl/zgloszenie-techniczne.
Uwaga
Twój profil jest tymczasowo zablokowany. Aby odblokować dostęp, skontaktuj się z nami przez eFormularz: www.gkpge.pl/zgloszenie-techniczne lub telefonicznie: 422 222 298, w dni robocze w godzinach 8:00-17:00.
Uwaga
Administratorze PGE eBOK, konto rozliczeniowe, dla którego podejmujesz próbę powiązania, jest zablokowane. Sprawdź przyczynę blokady konta rozliczeniowego i spróbuj jeszcze raz lub porzuć powiązanie. Jeśli konto rozliczeniowe jest już: 1) powiązane z profilem (z którym próbujesz je powiązać), 2) w trakcie wiązania lub 3) powiązane z innym profilem - mimo odblokowania powiązania będzie niemożliwe.
Uwaga
Administratorze PGE eBOK, profil, z którym próbujesz powiązać konto rozliczeniowe "Powiąż konto" jest zablokowany. Sprawdź przyczynę blokady profilu PGE eBOK i spróbuj jeszcze raz lub porzuć żądanie.